Uczymy się tabliczki mnożenia cz. I Ile po ile?

Uczymy się tabliczki mnożenia cz. I Ile po ile?

NR 4 (20) 2019

Wiadomo, że boimy się tego, czego nie rozumiemy. Jeżeli uda nam się uzmysłowić uczniom, że mnożenie jest po prostu szybszym sposobem dodawania, a nie sposobem na uprzykrzenie im życia – połowa sukcesu za nami. Na początek przyda się kilka rzeczy, które łatwo znaleźć w każdej klasie i zapraszam na dywan!


[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PODOBNE ARTYKUŁY

WYDAWCA

Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, uprzyjemniać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.

KONTAKT

618471134

biuro@semantika.pl

www.semantika.pl

ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP: 7773232650, REGON: 302483298

ZADAJ PYTANIE