Lutowe czytajki i słuchajki

Lutowe czytajki i słuchajki

NR 6 (16) 2018

Luty obfituje w święta zachęcające do wspólnego czytania i snucia opowiastek z dziećmi. Już 1 lutego przypada Dzień Głośnego Czytania, a pod koniec miesiąca – 26 lutego – Dzień Opowiadania Bajek. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was opowiadania, które możecie wykorzystać na przykład do ćwiczenia samodzielnego czytania ze zrozumieniem, albo po prostu podzielić na fragmenty i czytać wspólnie na głos.


Żuć czy nie żuć? Oto jest pytanie

 

Była dopiero dziesiąta, ale Filip czuł, że za chwilę zaśnie. Monotonny głos nauczycielki brzmiał jak kołysanka. Czym by się tu zająć? Dyskretnie wyciągnął z kieszeni swoje ulubione gumy o smaku arbuza. Wsunął zieloną, pasiastą kulkę do ust. Przerzucił leniwie gumę z prawego do lewego policzka. A potem zaczął intensywnie rozpłaszczać ją językiem.

 

Właśnie spoglądał na wyrastający przed jego nosem piękny, biały balon. I nagle trach. Lepka masa okleiła mu nos, brodę i policzki. Podniósł wzrok i napotkał badawcze spojrzenie pani Danuty, której policzki były coraz bardziej czerwone. Pani bardzo nie lubi, gdy ktoś żuje gumę na lekcji. A jeszcze bardziej nie lubi, gdy ktoś przykleja gumę pod ławką albo ozdabia nią oparcie krzesła.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

CZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ

 Strona 63  Strona 64

PODOBNE ARTYKUŁY

WYDAWCA

Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, uprzyjemniać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.

KONTAKT

618471134

biuro@semantika.pl

www.semantika.pl

ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP: 7773232650, REGON: 302483298

ZADAJ PYTANIE