Lapbookowy zawrót głowy

Lapbookowy zawrót głowy

NR 5 (21) 2019

Lapbook, niby taka prosta sprawa, a jednak wciąż wiele osób niechętnie po niego sięga. Czasem z obawy, że dzieci sobie nie poradzą z takim narzędziem, a czasem z braku wiary w sens stosowania takich pomocy. W artykule wyjaśniamy czym jest lapbook i jak odpowiednio korzystać z niego podczas lekcji.  


Książka na kolanach (bo tak często tłumaczona jest ta obcojęzyczna nazwa) to nic innego, jak tekturowa teczka, w której zebrano informacje. Czasami mogą towarzyszyć temu ilustracje, innym razem zagadki lub krzyżówki. Najważniejsze jest jednak to, że każdorazowo tworzenie angażuje wiele zmysłów i kształtuje bardzo różnorodne umiejętności. A do tego daje poczucie swobody w działaniu. Czego więcej można chcieć?


O co chodzi z tymi lapbookami?

Jak wcześniej wspomniałam, lapbook to nic innego, jak tekturowa teczka, w której uczeń umieszcza rozmaite informacje. Sam decyduje o tym, co chciałby zamieścić i choćby dlatego praca z tym narzędziem jest niezwykle ważna i wartościowa.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

CZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ

 Strona 3  Strona 4  Strona 5  Strona 6

PODOBNE ARTYKUŁY

WYDAWCA

Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, uprzyjemniać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.

KONTAKT

618471134

biuro@semantika.pl

www.semantika.pl

ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP: 7773232650, REGON: 302483298

ZADAJ PYTANIE