Co dziś zrobimy? Oceanu głębiny!

Co dziś zrobimy? Oceanu głębiny!

NR 2 (18) 2019

8 czerwca obchodzimy Światowy Dzień Oceanów. To idealna okazja na przybliżenie uczniom tego jakże bogatego i różnorodnego świata. Zajęcia mogą być nie tylko idealnym wstępem do zbliżającej się letniej przerwy, ale także mogą stanowić bodziec do rozbudzenia w dzieciach zainteresowania podwodnym światem, poznania jego mieszkańców – zwierząt i roślinności. Aby jeszcze lepiej zobrazować wychowankom piękno podwodnego świata, proponujemy wykonanie makiety prezentującej oceaniczną faunę i florę.


Zajęcia mogą być nie tylko idealnym wstępem do zbliżającej się letniej przerwy, ale także mogą stanowić bodziec do rozbudzenia w dzieciach zainteresowania podwodnym światem, poznania jego mieszkańców – zwierząt i roślinności. Aby jeszcze lepiej zobrazować wychowankom piękno podwodnego świata, możemy zaproponować wykonanie makiety prezentującej oceaniczną faunę i florę.


Potrzebne materiały (dla jednej pary/grupy):
• duże pudełko (np. po butach) lub karton z odciętymi skrzydełkami do zamykania,
• folia bąbelkowa,
• wytłaczanki po jajkach – najlepiej już pocięte na rożki.
• sznurek,
• kreatywne druciki,
• papilotki: zielone, niebieskie, różowe (i inne według uznania)...

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

CZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ

 Strona 27  Strona 28

PODOBNE ARTYKUŁY

WYDAWCA

Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, uprzyjemniać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.

KONTAKT

618471134

biuro@semantika.pl

www.semantika.pl

ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP: 7773232650, REGON: 302483298

ZADAJ PYTANIE