Początek roku szkolnego to czas, kiedy z chęcią przypominamy uczniom słownictwo związane z otoczeniem, w którym spędzać będą znaczną część swojego czasu przez kolejnych kilka miesięcy. W większości dzienników pojawiają się tematy krążące wokół ogólnego zagadnienia „My classroom”. W jaki sposób uatrakcyjnić dotyczącą go lekcję? Oto jeden z pomysłów.
Dobrze pamiętam te zajęcia na moich studiach podyplomowych, podczas których wykładowca przedstawił nam, jakże prosty, a zarazem świetny pomysł na zaangażowanie słuchaczy.
[ . . . ]
Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.
Małe dzieci mają w sobie naturalną ciekawość i chęć poznawania świata – także świata matematyki. Warto ten zapał pielęgnować i rozwijać umiejętności matematyczne, dostarczając maluchom kreatywnych zabaw, w których przemycimy elementy liczenia. W ten sposób rozwiązywanie zadań stanie się atrakcyjne oraz dostarczy dzieciom niezapomnianych wrażeń.
W naszych głowach często drzemie mnóstwo dobrych pomysłów, które mogłyby zmienić świat. Nierzadko jednak problemy zaczynają się już podczas pierwszej próby wprowadzenia ich w życie. Nie jest też tajemnicą, że najczęstsza przyczyna porzucania idei, to brak wystarczających funduszy na jej realizację. Tak nie musi być, naprawdę!
Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:
618471134
biuro@semantika.pl
www.semantika.pl
ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd
Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP:
7773232650, REGON: 302483298
© Copyright 2019 Grupa Wydawnicza Semantika Sp. z o.o. | Polityka prywatności