Puchatkowe gry ruchowe

Puchatkowe gry ruchowe

NR 6 (16) 2018

18 stycznia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kubusia Puchatka. Tym razem, ten znany wszystkim bohater, wraz z grupą przyjaciół ze Stumilowego Lasu, stał się inspiracją do aktywizujących zabaw ruchowych. Proponowane działania przyniosą korzyści nie tylko dla rozwoju ruchowego najmłodszych, ale pozwolą rozwijać wiele innych funkcji, dostarczając przy tym mnóstwo zabawy!


Kubusiowe szyfrowanki – zabawa się zaczyna!

 

Czas rozpocząć zajęcia. Przedstawmy więc naszych bohaterów! Jak? Możemy ich wymienić – w końcu z dużym prawdopodobieństwem większość dzieci przynajmniej niektórych z nich już poznała. Możemy też ułożyć puzzle, które po przygotowaniu zaprezentują Kubusia i jego przyjaciół. Możemy też porzucić ławki i pobudzić do działania nawet najbardziej zamyślonych uczestników. Jak? W ruchu!

 

Czego potrzebujemy?

 

Do przeprowadzenia zabawy potrzebne są figury geometryczne użyte w szyfrze, szyfr (zakodowane litery) oraz hasła, kartka (dla każdej grupy) i ołówek (dla każdej grupy). Chcąc utrwalać poznawane figury, warto zawrzeć w szyfrowankach poznawane kształty.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

CZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ

 Strona 15  Strona 16  Strona 17  Strona 18  Strona 19  Strona 20  Strona 21  Strona 22

PODOBNE ARTYKUŁY

WYDAWCA

Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, uprzyjemniać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.

KONTAKT

618471134

biuro@semantika.pl

www.semantika.pl

ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP: 7773232650, REGON: 302483298

ZADAJ PYTANIE