Jak budować postawę badacza u dzieci, czyli o wartości edukacyjnej kompleksu zainteresowań

Jak budować postawę badacza u dzieci, czyli o wartości edukacyjnej kompleksu zainteresowań

NR 3 (3) 2016

Kompleks zainteresowań to sposób na rozwijanie wiedzy, umiejętności i sprawności intelektualnych, który polega na tym, że dziecko samo stawia pytania, samo szuka odpowiedzi i samo podejmuje decyzje dotyczące rodzaju wykonywanych działań.


Dobrze opracowany kompleks zainteresowań, [czyli zestaw działań badawczych wokół zagadnień interesujących dzieci (przyp. red.)] angażuje intelekt oraz emocje dzieci. Jest to sposób pracy z dziećmi, który opiera się na:

  • dziecięcej inicjatywie,
  • podejmowaniu decyzji przez dzieci,
  • zaangażowaniu uczniów.

Dzięki temu jest on wspólną przygodą nauczyciela i jego uczniów.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

CZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ

 Strona 35  Strona 36  Strona 37  Strona 38

PODOBNE ARTYKUŁY

WYDAWCA


Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, uprzyjemniać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.

KONTAKT

618471134

biuro@agencjapracytworczej.pl

www.agencjapracytworczej.pl

ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP: 7773232650, REGON: 302483298

ZADAJ PYTANIE